Demetbulut bonjour_maman burda öyle aman aman bi soğuk yok odanın kapısını kapatınca sorun olmuyor .. aralik basi gibi yakmaya başlarız oda aksamları gunduz sicak oluyor hala
bonjour_maman Demetbulut valla burda Bi gün çok soğuk Bi gün iyi oluyo bizde her dkka başı açıp kapatmamak için belli Bi seviye de yakıyoruz şuanlık 🤷♀️
Filizderit bonjour_maman yok bence iyi bende atlet uzun kollu zibin ve corap corabin ustune extradan corapli pijama ve kundakliyorum cunku bebek ayaklardan alir sogugu gazi olmasin diye extra corap giydiriyorim ve oglum 73 gunluk cm
bonjour_maman Filizderit anladım canım valla üşümesin de çok ta sıcak olmasın istiyorum inşallah beceriyorumdur 😏
Eslemiray bonjour_maman Uzun kollu zıbın üzerine sweat altına da pijama yada tayt ayaklarında normal çorap. Üşüdüğünü anlarsam patik ve yelek giydiriyorum nadiren.
hypatia bonjour_maman evinizin derecesine ve bebeğinizin ayına göre değişir durum. Benim bebeğim prematüre olmasına rağmen ben kat kat giydirmeyi tercih etmedim hiçbir zaman. Şuan düz 5 kro 7 aylık kızım