Gunesoz merhaba,uyku eğitimi değil ama belli bir uyku düzenimiz var.1 ay 19 günlüğüz.Sabahları 8.30 da yataktan kalkıyoruz,güzelce yıkıyorum,alt değiştirme,masaj ve gündüz kıyafetini giydiriyorum.Sonra beslenme ve uyku.Ardından yine beslenme,biraz aktivite,sonra yine uyku.Bu şekilde bi rutin.Akşam 22.00 gibi yüzünü yıkayıp pijamasını giydiriyorım.Sonra beslenme ve uyku şeklinde gidiyor.Emzirerek uyutuyorım ardından beşiğine yatırıyorum.Bazen beşiğinde değilde göğsümde yatmak istiyor,o zamanda göğsümde yatırıyorum.