YeldaKuzey ben ilk aldığımda çok ucuzdu . O zaman Prima kullanıyordum neredeyse yarı fiyatindaydi. Eşim deneyelim zaten ucuz ne kaybederiz falan dedi aldım baya iyiydi bir süre kullandim sonraki paketler resmen bambaşka bir bez gibiydi öncekilerle alakası yoktu bozdular yapısını .
Ben de ara ara takarak elimdekini bitirdim . Gündüz takabilirsiniz tek sorun çiş sızması ise