Serapavsar Bende evde anne anne diye gezdim birileri görse deli diyecek artık o derece yine de demedi ya. 24. Ayına girdiği o hafta şok bir şekilde anne dedi şok oldum tabii çok değişik bir duygu yani. Ondan sonra çocuğu anne de diye bunaltmaktan söylemedi bir süre 😂 Anne kelimesine alışınca hep duymak istiyorsun sanırım.