Nursefapam 4 aylık kızım 2-3 gündür öksürüyor ve burnu akıyor. Ben de aynı durumdayım büyük ihtimalle benden geçti zaten. Ne yapabilirim acaba?
Deletedmom9 Nursefapam 4 aylık bebeğe pek yapacak bir şey yok maalesef. Anne sütü alıyorsa bol bol emzirin. Kendiniz için de soğanı rendeleyip suyunu sıkın içine az limon az da bal katabilirsiniz şifa olsun.