Kızlar benim kızım 47 günlük sezeryan doğum yaptım ilk 2 gün hastanede emzirdim eve gelince ağlamaları bitmedi diye herkes sütün az yetmiyor aç çocuk mama ver dedi verdim veriş o veriş bugüne kadar beni hiç emmedi birdaha kızım. Bende birkaç kez devam ettim sağmaya mamajo elektrikli pompayla 5 ml anca çıktı sonra bıraktım sağmayı şimdi son 3 gündür 2 saatte bi sağmaya çalışıyorum 20 ler dk 1 damla süt geliyo tek göğüsten o kadar😔durum böyleyken hastane tipi makina kiralasam onun çekimi daha kuvvetliymiş gelirmi süt düzenli sağımla yoksa artık geçtimi benim süt olayım😔başına gelen deneyen duyan bilen fikri olan yardım edin bana lütfen çok moralim bozuk