Kızlar bebeğim 17 aylık böyle dönem dönem hatta dün yoktu bugün var yarın olmaz diyebilirim. Sanki şişkinlik var hafif morluk uykusuz mu acaba diyorum uyumuyo. Doktora sordum tahlil yaptık temiz çıktı tahlilleri ama nedeni ne bilmiyorum hasta gibi duruyo öyle olunca. :S ama kendisi iyi. Yaşayan var mı durumu normal mi bu yaptığınız bişey var mı ?