Merhabalar, kızım 4 aylık olamak üzere bir kaç gündür de dönmeye başladı, yüzü koyun falan dönüyor ama sadece beşikte dönüyor normal oyun halısıdır, yataktır dönmüyor ayaklarını kaldırıyor ama kendini çevirmeye uğraşmıyor. Neden diye merak ettim var mı başka böyle başka bebişler diye.