Kızlar 2 ay 1 haftalık kızım var dün gece 6saat uyudu gündüzleri fazla uyumuyor bu arada bende uyandırmadım bişey olur mu aç kaldı sabah üzüldüm kendimi suçlu hissettim ama uykusunu bölmek de iyi değil diye duymuştum böyle bi durumda kaldırmalı mıyım uyusun mu 😔😔