Cansudefne20 6 aylıkken bizdede öyle oldu hep boğazını aldırdı onu bırakıp normal biberonla su vermeye başladım alttaki dişeri çıktıkça o biberonun ucunu ısıtmaktan yarmış kızım sonra mor bardağa geçtik öyle kendi kendine öğrendi gibi bişey oldu ☺️ Ama bizimki bunuda ısırdığından mı yoksa hatalısı mı denk geldi bilemedim akıtıyor hep ağzı 🤦🏻♀️