Eminehatun benim kızım 3.5 aylık 18.Günden 2. Ayına kadar her gün gaz sancısı çekti içirmediğim damla yapmadığım masaj kalmadı ama faydasını hiç görmedim. Ağladığı için çok zorlu bir süreç dayanıklı olmaya çalışın ve sevgi ile yaklaşın maalesef elden başka hiç bir şey gelmeyecek. Duş aldırıyordum her akşam duş anında çok rahatlayıp sonrasında 2 katı ağlıyordu🤷🏼♀️