Derin34_ Kızlar iyi akşamlar sezeryan olalı 20 gün oldu korse almak istiyorum göbeğim kalsın istemiyorum varmı kulanıpta memnun kaldığınız yada önerebilceğiniz
Nur92 Derin34_ owli korse aldım cırt cırtlı kolay takıp çıksrlıyor 1 haftalıkken taktım topladı baya hala takıyorumm
Derin34_ Asya2402 yamunayı duydum hep bende pişman olmak istemiyorum çokta anladığım bir alan depil korse olayı karnımı güzelce toplasın istiyorum
Derin34_ Nur92 ben geç mi kaldım acaba ya😒 Bir haftalıkken nasıl kullanbildiniz ben karnıma elimi zor değdiriyordum
Nur92 Derin34_ kadın Doğumcuma sordum takabilir miyim diye 1.haftamda takabilirsin demişti dikişlerim kapanmıştı çünkü. Siz de doktorunuza bir sorun kontrol etsin geç kalınmış değil aylar sonra bile takılabilir
Derin34_ Nur92 dikişlerin iyi dedi kontrolumde sordum takabilirsin demişti karnım çok hassastı bnm maşallah o zmn size
Selinozgeenn Derin34_ mezura ile belimi ölçüyorum internette beden tablosu var oradan bakıp alıyorum 👍🏻