tugbamomy evet kendim yaptım. Günlük süt aldım marketten bir de aktivia yoğurt aldım maya için. Sütü ılıttım mayayı karıştırdım. Normal yoğurt yapar gibi ama günlük pastorize süt olduğu için kaynatmıyosUn sadece. Maya probiyotik olduğu için hazımsızlığa da iyi geliyor. Ama bir dahakine anne sütüyle yapmayı deneyeceğim🤗