yaklaşık 10gundur pozitifiz. süt ile ilgili bir sorun yaşamadım, 4 saat sagmasam tas gibi olurdu, ama bugün birden azaldı sütüm. 2 gündür ateşim var, bugün de gün boyu çıktı düştü. Hastayken bebek bakımı ne kadar zordur bilirsiniz, tam anlamıyla dinlendim sayilamaz. Şu an 38.4 ateşim var ama kanım dondu üzüntüden sanki. Bu durumu yasayan var mı? Lütfen bana, dinlen bu gece deliksiz bir uyku cek, bol sıvı al yarın düzelecek diyin nolur🥺😢