zehranur01 ben eldiven pek kullanamadım sürekli çıkıyordu elinden çorap kullanıyordum eline şuan 3aylığız elleri buz gibi oluyor arada bi yine çorap koyuyorum ısınsın diye
tırnakları yüzünü çizmesin diye takıyorlar genelde yenidoğanların tırnakları çok keskin oluyor 40ı çıktıktan sonra tırnaklarını kesebilirsiniz takmanıza gerek yok eldiven