05ay05az20e1sra14na9di3r27 Dogum yapalı 15 gun oldu .artık kanama yok akıntı var .lohusalik bitti mi?40 gün sürmez mi kanama?
OzgE_K 05ay05az20e1sra14na9di3r27 herkeste 40 gün illaki kanama olcak diye birşey yok canım benim 20 gün kanamam oldu sonrasında ise akıntı kahve lekelenme oldu 40. Güne kadar sonrasında 41. Gün ise reglim başlamıştı.
Mommy93 Benin de 28. Gun bitti gibi oldu 3 gün sobra hic gelmediği kadar cok geldi bu gun 40. Günüm leke gibi yarına nolur bilmiyorum