Selmakm
Merhaba anneler,benim bebegim 2 bucuk aylik ve gunduzleri cok uslu,guzelce uyuyor,emiyor ve hic aglamiyor ama aksam olunca cok agliyor,hergun agliyor diyebilirim.gazi oldugu zamanlarda emerken birden aglamaya basliyor o zaman relactaz isimli damlayi veriyorum.ama son 2 haftadir emerken degil emme pozisyonu aldigimiz anda aglamaya basliyor.sizce neden olabilir?gaz midir sebebi?