Mom25 aseul321 doktorunuz verdiyse kullanın bence bize çok faydası oldu şimdi ara ara çok az çıkartıyor biz baya rahatladık
Sermin03 Büyüklerimiz emdikten sonra kusan çocuk iyidir midesi rahatlar gazı çıkmadıysa anlamında derler hep birde gönlünü ferah tut yoktur birşey inşallah ☺️
Fulyaalinmina Sermin03 ağzından burnundan gelmeye başladı bebeğim ölüyor sandım hala kendime gelemedim
aseul321 Mom25 bnmkide öyle sürekli kusan bi bebek değil arada kusuyor oda 1 defa doktora da böyle söylediğimde ddirek muayene falan etmeden bu ilacı verdi
Fulyaalinmina Pixel dün tüm testleri iyi çıktı bir sıkıntı yoktu bugün kustu ve ağzından burnundan tıkandı morardi o kadar kötü oldu ki gözleri kaydı ne yapicam bilmiyorum
Pixel Fulyaalinmina ay canım çok geçmiş olsun şimdi iyi mi? Testlerin iyi çıkmasına çok sevindim. Reflü kaynaklı olabileceğini mi söylediler ama çok kusmuş ya kıyamam 🥺
Fulyaalinmina AselMiray bizimde herşeyi iyi çıktı kilo alımı da iyi ama kusma devam ediyor. Burnundan da kustu
AselMiray Fulyaalinmina her şeyi normal olsada çok kfama takıyorum ben kustukçs ağlayasım geliyo sinirlerim bozuluyo sürekli doktora götürmek istiyorum kimse kucağjna almsın istiyorum
Fulyaalinmina Pixel 12 günde 500 gr almış iyi dedi ama gerçekten çok kustu tıkandı morardi gözleri döndü hala gözümün önünden gitmiyor
Fulyaalinmina AselMiray aynı ben 😒 valla kusacsk diye gece sürekli ona bakıp ağzını elliyorum dün bir de tıkanması beni mahvetti
AselMiray Fulyaalinmina tam yan yatır korkmana gerek yok canm yan olunca kendinş kurtarıyo bebekler gecede arkasına yastık koy kafasını falan çeviremesin
Kirpapatyasi1 Fulyaalinmina gazı çıkmıyodur ya da reflü olabilir bizde de öyleydi gaviscon vermisti dr .
Alinduru Fulyaalinmina gürültülü mukuslu cıvık köpüklü kaka varsa bu kusmalar alerji belirtisi olabilir kakada kan her zaman olmuyor ileri derece alerjide kan oluyor.
Fulyaalinmina Alinduru yok kakası hep nornal şükür ki o da bir daha olmadı normal süt kesiği kusuyor artık ama sürekli emmek istiyor sürekli