Kızlar yine ben … 5.5 aylık oldu ikizlerim biri tekrardan emmemeye basladı digeride normal bi bebek gibi emmiyo ama en azından kısa süreligine emiyo gece de emiyo digeri için süt sağıyorum ama sütüm azalmaya baslamıs zaten azdı ama iyice azaldı normalde 60-80 arası gelirdi iki gögüs toplam simdi 25-50 cc anca geliyo herseyi deniyorum olmuyo cok korkuyorum sütüm kesilecek diye bana bi çare ne olur çok üzülüyorum😢😢😢