tuba8burak Bebeğimi kucağımıza alınca bir süre sonra ayakları morarıyor. Yere yatırınca geçiyor morluk. Aynı durumu yaşayan var mı?
Oznur112 tuba8burak bizdede o durum var canım bebeğin kiloluysa olabiliyor üstünü ve bezini sıkmadığına dikkat et