Ahirzaman Merhaba canım anneler,Bebeğim 40 günlük ve boğaz enfeksiyonu oldu dün.Zor nefes alıyor burnu kapalı ve yutkunmada zorluk çekiyor ne önerirsiniz ağlıyor şimdi 😞😭
esmerayes Ahirzaman bol bol emzir canim atesi yoksa baska hicbisey yapmana gerek yok burnunuda serum fizyolojikle ac surekli emmede gucluk cekebilir reddedebilir sagip kasikla veya enjektorle icirebilirsin