UzaydakiOksijen Hanımlar Pazartesi testim pozitif çıktı ve temaslı olduğum için pazardan beri maskeli geziyordum evde. 2 kat maske hemde. Eşim iyi onda sıkıntı yok şu ana kadar kızım da iyiydi ama ateşi çıktı 38-39 larda. Aynı zamanda alttaki azı dişlerin ucuda gelmiş. Aşırı huysuz hep ağlıyor hangisi olduğunu anlamadım. Dolven verdim biraz kustu. Doktor ılık duş dolven devam dedi. Çok çaresizim bebeği corona olanlar neler yaptı Allah için😢
Mrv-_- UzaydakiOksijen canım hiç panik yapma biz sadece calpol verdik, duş, eklem yerlerine soğuk kompres gibi normal ateş düşürme yöntemlerini uygula. Allah acil şifalar versin, maskeni ihmal etme, diş de olabilir.
Umremetehan UzaydakiOksijen sakin olun panik yapmayın çocuğumun pozit olduğunu diydugimda yıkıldım ilk ben oldum sonra 19 günlük bebeğim oldu ateşi çıktı ama soğuk uyguladım giydirmedim ilaç kullanamadim ben sen calpol falan ver ama unutma sen ne kadar iyi olursan oda hisseder stresinide uzuntunudd kendini üzme umarım en yakın sürede iyileşirsiniz
whitepearlsmother UzaydakiOksijen covid ateşi 38in üzerine çıkmıyo diye biliyorum yanlış bilgilendirmek istemiyorum üstte kalsın geçmiş olsun size de bebeğe de acil şifalar
UzaydakiOksijen Mrv-_- canım peki inip çıkan bi ateş miydi yada diş ateşi mi böyle olur anlamadım şu an çok az düştü ve kalkmış oynuyor hiç bi şey anlamadım
Mrv-_- UzaydakiOksijen dün uyuyakalmışım, nasıl oldunuz düşmüştür inşallah, inip çıkan bi ateş değildi inatçı bi ateş olmuştu 37,2-37,7 aralarında takılmıştı.
UzaydakiOksijen Bebeğime de dün gece test yapıldı ve maalesef pozitif 😢 ateş düşürücü kullanabiliyoruz sadece bi de klamoks yazdı doktor 3 gündür çok halsiz yavrum sürekli ateşli :(