Basakaks bana da dün oldu canım. Müthiş bir baş ağrısı, bel ağrısı ve yorgunluk hissi bende kesin oldum dedim. Ben aylardır hiç dışarı çıkmıyorum sadece doktordan doktora , eşimde evden çalısıyor bu dönem.dün tüm gece maskeyle gezdim evde bebeğimde 3 aylık sağdım sütü verdim babasına yattım. Geçmezse gidip yaptıracağım test dedim bugün için sabah kalktım çok iyiyim. Baş ağrısı içeride kapalı kalmaktan bel ağrısıda sürekli benim kucağımda bebek anladım ki ondan oldu bir gecelik tatil iyi geldi 😂