Oykmmkrkn Kızlar bebeğimin hala burnu tıkalı akmıyor ama tıkalı fizyolojik serum aspiratör yapıyorum ama grip mi acaba tıkalı ve hirildiryor böyle normal mi başka huzursuzluk falan yok. 28 günlük daha
Deletedmom_29 Oykmmkrkn benim bebeğim de üç buçuk aylık ve doğduğundan beri tıkanıklık var. Burun delikleri çok çok küçük. Doğduğu gece horluyordu düşünün öyle kötüydü. Bazen gece uykuda tıkanmaları oluyor başında nöbet bekliyorum uyuyamıyorum. Emerken de tıkanıyor. Doktor normal diyor. Bizim ailede genetik sorunlu burunlar o yüzden böyle oldu galiba
meva_mom Canm benim kizin doğduğundan beri hiriltisi vardı bende çok korktum ama burun yapısıyla alakalı olduğunu 1yasina kadar gecicegini söylediler şuan 5.5aylik ara ara oluyor eskisi gibi sık degil
meva_mom Oykmmkrkn doğum çıkınca eve geçerken almıştık aspiratör ama hicbirsey gelmiyordu.Kafama o kadar takmistim ki 3doktora gittim göğsünü dinlediler hepsi aynisinin dedi diğerlerinden sıkıntı yok burun yapısıyla alakalı diye öyle rahatladım anben hala Serum fizyolojik sıkıyorum.
Serap_74 O daha çok küçük çekme öyle az kendine gelsin olcak tabi dünyaya daha yeni gelmiş organlar çalışmaya büyümeye çalışıyo daha benim kız 2 aylık sumuklerini çekiyorum da korkuyorum acaba çekerken içinde bisey oluyormu diye endişe edyorum
Serap_74 ’dr sor canım yinede o daha çok küçük sümük olmazki due düşünüyorum benmki 2 aylık dr. Gün de 5 6 kez sık dedi mesala çekiyorum dedim günde 5 6 damla sık dedi yine damlatmak yeterli olurki ben o 1 ay sıkmadım bir kaç kez süt damlattim