Areninannesix benim oğlum 33 haftalık doğdu prematüre. 1800 dü kilosu yoğun bakımdan çıkıp eve getirdiğimizde. 3 aylıkken 5 kilo bile yokdu. Doktor kontrölüne götürdüğümüzde görenler yenimi doğdu diye sorarlardı okadar küçükdü. Şimdi 18 aylık olmak üzere çok şükür yaşıtlarını yakaladı. Sağlığı yerinde. İlk zamanlar çok takıp üzülüyodum. Boşuna üzüldüğümle kalmışım. Çok kilolu olsaydı bu seferde çok şişirmişsin derlerdi emin ol. O yüzden kulakları tıkamak gerek. Bana yorum yaptıklarında tersliyodum, bida kilosu ile ilgili yorum yapamıyolardı. Sizde öle yapın. Siz üzülcenize onlar üzülsün.