Tuanam5820 Arkadaşlar bugün saçımı boyadım ve bebeğimde istemsiz uyku hali oluştu çok korkuyorum doktorumuz izinli telefonları kapalı hastaneye de ulaşamiyorum böyle bir durumla karşılaşan oldumu
Ebru-isil Tuanam5820 Ben dün Osman Gönülal’ın canlı yayınında denk gelmiştim.Emziren anneler boyatmasın diyordu.Ben önceden boyatmıştım ama geneli değil sombreli yaptırmıştım diplerde yoktu.
Alinduru Tuanam5820 ben de istiyordum ama doktorlar kesinlikle önermiyor 1 yaşına geldik hala kararsızım, çok ciddi belirti veren hiç duymadım ama bilemiyorum tabi bir daha boyatmazsınız yine de
Meryy01 Tuanam5820 evet canım aynen bende siyaha boyucaktım tümden süte geçtiği için boyamadım inşallah onunla ilgili değildir
Tuanam5820 Meryy01 inşallah canım ya birilerinde yazmış bezinde boyanın rengi çıktı diye iyice korktum bugünü hayırlısıyla atlatayım başka bişey istemiyorum 😞
Meryy01 Tuanam5820 yok ya bezinde çıkacak kadar değil zaten ilerde kanser riski falan gibi bi etki oluyormuş öyle çocuğa geçip dışkıyla atılabilen bişey değil ki
Ebru-isil Tuanam5820 olsun tek seferden birşey olmaz canım. İllaki senin vücuttan direkt geçmiyor etkisi.
gltendemi_5 Ben saçımı boyadım çocuğumda öyle bir belirtiler yok bilmiyordum süte geçtiğini bir şey olur mu?
Hepimom Ben boyattim sute gectigini bilmiyordum, organik boya kullanildi, bebekte bi sikinti gormedim