Eytufe canim ben ek gidaya basladigimdan beri ornegin gexe mamasi yapacagim gunduzden bir incir, bir kayisi kaynatiyorum kaynattigim su ile 1 tatli kasigi yulaf ununu bi tavada pisiriyorum sonra incirle kayisilarida ekleyip blenderde bizz bizz soguyunca yediriyorum, baska bi sefer yaptigimda da hurma, gunkurusu kaybatiyorum ayni mantik ilerliyorhm cok sukur kabizlik yaaamadik boylece birde kati olmaz ise sulu olursa muz ekliylorum, elma , vs mandalina evde ne meyve varsa ekliyorum kivami buluyorum yaptigim kuru meyvelerib suyu ile yapiyorum bide icme suyu ile tabikide. Yulaf unuyla, princ unuyla hep yaptim ayri ayri bunlarse irmigi sevmedi oglum suan 9 ayligiz