Makbuss 14 gunlk lohusayim kizlr bebegimi emziriyorum ama surekli tatli istiyor canm hamileyken bukadar as ermedim ya sizdede oluyormu neden oluyor acaba 😕
ElaEsma Makbuss bende oluyordu ilk aylarda bu ara yavaş yavaş frenledim kendimi yoksa kilo aldı başını gidiyor 🤦♀️ normaldir herhalde vücut süt üretiyor enerji gerek 😋
EsilaMeryemim Makbuss bende öyleyim. Hep tatlı hep tatlı🙈 hamileliğimi 9 kg ile bitirdim şimdi hamileliğimi geçmekten korkuyorum😭
Bsranurr Makbuss 22 gunluk lohusayim ben de ozellikle şerbetli tatlilari cok istoyor canim 3 gunde basladi surekli tatli yedim simdi 2 gundur canim istemiyor gecti ben de canim
Nesooo Makbuss hayatta tatlı yemeyen ben ( hamileyken bile ) şimdi gece gündüz tatlı yiyorum. Ve kilo vereceğime sürekli alıyorum maalesef. Çok moralim bozuluyor ama kendime engel olamıyorum
Makbuss ElaEsma ya sormayin hamilelikte kilo almadim simdi hamileligimi gecicem kafayi bozdum tatliyla
Tubutubu Bende 14 günlük lohusayim seninle ayni durumdayim hamileligimde asermedim az yedim simdi durduramiyorum kendimi hem hep acim hem tatli istiyo canim kilo vercektim güya 😅
Esrabayrakdar Off benim oğlum 9aylık oldu ben hala deli gibi tatlı yiyorum 4-5 hallet üst üste 4kişilik pastanı yarısı faln düşün azlada yetinmiyorum bende hamileyken bu kadar aşermemiştim
Makbuss EsilaMeryemim ah canm ya yalniz deilmisim inan ayni bende oyleyim demekki norml bu hallerimiz ins cabuk biter bu tatli istahimz
Melegmanjel Ben Doğum yapalı 2bucuk ay oldu hamılelıgım suresınce hıc çikolata yemedım ama son bi aydır hergun kendımı yerken buldum ve verdıgım kıloyu gerı aldım son 3 gundur kendımı frenledım yemıyorum vücut ıstıyor emzırdıgımız ıcın enerji depoluyor galıba oda bıze zarar verıyo
Makbuss Melegmanjel oylede insan uyusturucu gibi ariyor nasil istemek bu ya ben hamileyken istemedim 😯
Esrabayrakdar Makbuss sağol canım ayıptır söylemesi gecen canım sütlü nuriye çekti 400bi küsür gramda yarım kiloya yakın ben onun hepsini bi oturuşta indirdim mideye sonradan etiketi gördüm yuh dedim kendi kendime 🤭🤩
Bsranurr Makbuss gecer canim benim sikinti yapma ben de gecmeyecek sandim da gecti valla ☺️o sezeryanin acisiyla 7 yunlukken tatli yaptim sen dusun
Makbuss Bsranurr inaniyorm cnm vala bu tatli istegi herseyi yaptiriyor Allah yrdmcmz olsn ins yakinda biter