Dzeyy Kızlar sezeryan doğum yaptım 3 ay önce dün adet oldum ilk defa biraz yogun kanamam var sanki normal mi acaba
Alinduru Dzeyy ilk adetleri benim de çok yoğun oldu emziriyorsanız daha da çok sökülüyor zamanla azaldı normale döndü