Deryaaaa Merhabalar arkadaşlar bebeğim 18 aylık diş çıkarıyor üst azı dişi kabarmıştı kaç gündür huysuz bugün farkettim kabaran yer mosmor başına gelen var mı ne yapmam lazım hastanelerdede durum belli covidden korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim …
E2019 Deryaaaa Canım benm kızımda da oldu genelde azı ve köpek dişleri zor çıktığı için oluyo dedi doktor tetagil kullandık zamanla geçti
Hatice2626 Evet kızarıp şişiyor azılar. Benimki 4 tane birden cıkardı fakat hiç morarma görmedm kızarıklık vardı bide cıkarken bsey degdirse oraya kanıyodu hemen
E2019 Deryaaaa Benm kızımda 2 3 kere oldu zorlandığı için oluyormuş ama dikkat edin knamasın o bölge ve dediğim ilaç işe yradı bende ne demek çok acı çekiyolar bizi düşünün bu yaşta kıvranıyoruz onlar napsın