Baharayazela 1,5 aylık oğlum var en fazla 5 dakika emiyor😒 zorluyorum biraz daha emsin diye ama almiyor çikartiyır agzindan geri ne kadarolmali emzirme süresi doyuyormu bilmiyorum o azemdikce sütimde azalırmı😭
Burcinb Baharayazela benımde aynı sekılde doymuyormu acaba dıye endıselenıyorm 2 aylık kontrolumuze daha var kılosunu cok merak edıyoruö
eliztossmom Baharayazela 5 dk yeterlidir zamanla artar o süre merak etmeyin sütünüz varsa rahat doyar benim bebişte öyleydi
Emirin_Annesi10 Baharayazela ben ilk zamandan beri 15 dk emziriyodum hep doktor yeterli gelir demişti. Ama şuan 47 günlüğüz mesela canı ne kadar isterse o kadar emiyor. Bi oluyo 5 dk bi 15. Yani sütün doluysa ön süt fazlaysa 10 dk emer bırakır ama sütün yavaş geliosa bi süre sonra 20 dkka emer. Bende bazen o düşünceye kapılıyorum ama aç bir bebek cırlak sesle ağlar asla susmaz bunu unutma ☺ birde 6:7 kez bez:değiştiriyosan doyuyordur