Ezgi_12 2aylk bebegim war uykusında sürekli ıkınıyor gazını cıkartıyor aglıyor bi türlü gecmedi böyle olan warmı geceleri hiç uyumuyor
Yenidennn Ezgi_12 benim bebeğimde öyleydi yus yuvarlak oluyordu bacaklarını karnına çekip kızarıyordu. Duş aldırabilirsiniz, masaj yapabilirsiniz, gaz damlası kullanabilirsniz, emiyorsa yediklerinize dikkat edin. Biraz sabır geçecek, 4. Ayda geçti bizim.
Esmabetul Ezgi_12 benim kızımda aynı ☹️ne damlalar şuruplar kullandık ama asla faydası olmadı malesef bikac ay böyle çekeceğiz
Dryonr Benim oğlum da 1 aylık aynı şeyi bizde yaşıyoruz çocuğum gazı çok zor yapıyo yediklerime dikkat ediyorum aktardan çay aldım hem gaz giderici hemde süt arttırıcı özelliği var onun yanı sıra kayısı meyve suyuna günlük 1 bardak içine 1 tatlı kaşığı kimyon atıp içiyorum. Zeytinyağıyla poposuna karnına masaj yapıyorum. Günlük sabah öğlen akşam 1 çay kaşığı zeytinyağı içiriyorum doktor tavsiyesiyle bunları yapmama rağmen kısmen azaldı tamamen azaldı diyemem canım. Benim oğlum gaz yapamamaktan teninde kırmızı noktalar oluştu kendini kasmaktan
Dryonr Ama şu fitili tavsiye ederim ağrısı anında kesiyo ve gaz yapmasına yardımı oluyor çok zor da kalmadığın sürece kullanma fitil alışkanlık yapar . Fitilin adı Spasmo panalgine ben gördüm faydasını
Alinduru Dryonr bu fitil bize de çok iyi geldi doktorumuz önermişti hiç kullanmamıştım ama çok zorda kalınca mecbur kalıyorum artık 🙄
Alinduru Ezgi_12 o zaman süt ürünleri diyetini kast etmiş doktorunuz bir süre paketli gıda süt ürünü vs tüketmeyin belki iyi gelir. Tabi doktorumuz daha iyi bilir ama muhtemelen o da alerjiden şüphelenmiş