Kızlar benim kızımın 6 ay raporu var. Ayda 60 adet içmesi gerekiyor sabah ve aksam olmak üzere 2 tane. fakat eczaneye gttgmde 280 küsür ücret cıkıyo. Eczacıyla konuştm ücretsizi yokmu yazdıraym dye raporlu mamaların hepsi ücretlidir dedi. Sizler ücretli mi alıyosunuz, ücretsiz mi? Ücretsiz alıyosanız hangi marka yazarsanız cok sevinirim varsa ücretsizi bende yazdırayım doktora. Bu arada kızım 13 bucuk aylık