Epidural Anestezi ile doğum yaptım 19.10.2020 ❤️ İsteğe bağlı sezaryen doğum benim ki.Eşim Ve ben ayın 19 unda doğmuştuk bebişimiz de 19 unda doğsun istedik . Her şeye tabii ki yetişemiyorum ev işi elbet olur .ama Çocuğumun bu zamanları bir daha gelmez önceliğim evladım uyurken bile çok özlüyorum