Canım fıtığın varsa bence hiç düşünme en iyisini alsan da çok zor taşımak ben oğlum 4 kiloykan kullanaym dedim yarım saat yürüyemedim anca evde iş yaparken ağlaynca tutucam dersen belki olabilir.Zaten alanlar da en fazla 4-5 kez kullanır dışarda.o yüzden de ikinci eller de sıfır gibi.