Zzbnnu ah çok zor. Ne ağladım ne ağladım valla :( çevredekiler yeter yediği, büyüyünce yer dese de anne yüreği kabul etmiyordu:(
Ama şimdiki aklım olsa , ki kızima yapıorum, önüne koy ne yerse.. arada teklif ediyorm, yediği kadar..
Bunu aşmaniz lazım, yoksa çok yıpranırsınız:( . Bunu tecrübe etmiş anne olarak söylüyorum.
Eğer sağlık problemi yoksa, yani kan değerleri normalse ve de persentil değerleri %3un üstündeyse yine rahat olun. Bunu da bir çocuk gelişimci olarak tavsiye edeyim ;)