Elhafnur Ayak tırnaklarım batıyor kızlar önce sadece baş parmaklarımdı şimdi diğerleri de batıyor çok acı veriyor çorap bile giyemiyorum 😔 bi çaresi var mı yaşayan varsa ne yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum 😊
RuzgarEdisMom Elhafnur benim doğumdan sonra olmuştu ve kaniyordu ayakkabi giyemiyordum bactroban %2 pomad kullandim ve bitti
Sevimliannee Elhafnur cay acagı yagı düzenli kullanımda bi mebze rahatlatıyo. Yada internette bi apart var onunla batan yeri biraz kaldırıp içine cok az pamuk koyabilirsiniz. Yada doktorlar cok asırı batık degilse tel takıyolar. En son asamada tırnagı kestirmek malesef.
misbebek Elhafnur benim sizinki kadar ilerlemedi şükür kendimce şöyle bi tedbir aldım kesmiyorum tırnaklarını şimdilik bi çıkıntılık yok videolara falan bakin kesme ile alakalı ilerleyebiliyo düzgün kesilmezse 4 aydır kesmiyorum bakalım nereye kadar dayanicam 🤷🏻♀️
Elhafnur RuzgarEdisMom benimde Doğumdan sonra oldu cnm 3 aylık bebeğim var emziriyorum herhangi bi ilaçta içemiyorum ne yapıcam bilemedim valla 🤷🏻♀️😔 birde ben deneyeyim o kremi valla çok zor ya 😕
Sevimliannee Elhafnur tırnagı cekmiyolar canım batan tarafı kesip kökünü bidaha ordan uzamasın diye yakıyolar. Esim yaptırdı ordan biliyorum artık ayakkabı bile giyemiyodu.
Sevimliannee Elhafnur esim cok dikkat etmedi hemen işe basladı araba kullandı falan. Ama suan batmıyo. Birsüre üstüne cok basmamanız lazım.
Sevimliannee Elhafnur eger düzenli olarak cay agacı yagı var kullanırsanız oda geciriyo ama esim kullanmadı.
Elhafnur Sevimliannee anladım cnm en son çare o artık inşallah kremlerle geçer yaktırmaya gerek kalmaz çünkü korkuyorum onu yaptırmaya 😟