kukuleta ben 2.haftamdayim temasın 12. belirtilerin 9.günü. ilk hafta daha grip gibi geçirirken, 2.hafta biraz siddetlendi. Az nefes darlığı, öksürük, baş ağrısı, yutkunma güçlüğü bende; boğaz ağrısı,öksürük, ateş ve bel ağrısı,tat koku kaybi eşimde gözüktü. Son 3 4 gündür özellikle akşamları rezalet geciyo. Bugün eşimde az öksürük kaldı, ama ben ateslendim ve öksürük var, tat kaybı başladı en iğrenç olanı buymuş. Bebegimin rutinini bozmadık. Ilk 10 gün maskeliydik, kucakta memede. 10.gün itibariyle bulaş riski nerdeyse bittiği için maske çıkardık ama kızımın da pozitif olabilme ihtilalinin çok yüksek olduğunu belirttiler, anne sütü aldığı için aslında en güçlünün aramızda o olduğunu söylediler. Kızımda hiç bir belirti yoktu bu arada