Atahaninannesi çok üzüldüm canım, Rabbim hepinize şifa versin inşallah . Işte bende hastalıktan değil ama bu şekilde bebegimle ayrı kalırsak diye çok korkuyorum. Bebekler kolay atlatıyormuş üzülme. Bende yeni doğduğunda 8 gun yolunu bekledim ,kuvöz de kaldı. Zor günler ama sabret ,dualarım sizinle