Hanımlar merhaba, kızıma doğduğu günden beri prima kullanıyoruz. İlk bir ay premium care, daha sonrada normal primaya geçtik, şuan 7 aylığız. Kızımın özel bölgesinde kızarıklıklar olmaya başladı sudocrem falanda sürüyorum tamamen geçmiyorz. Acaba besin alerjisi mi yoksa bezden mi kaynaklanıyor bilemiyorum. Bezi değiştirsem mi?? 1,5 aydır ek gıdaya geçtik anormal bir durum gözüme çarpmıyor. Bazen yüzünde anlık kırmızılıklar oluşup geçiyor. Vücudunda başka kızarıklık çıkmıyor Çok Şükür. Kafam karışık açıkcası. Alerji testi için doktora gitmeli miyim? İlk 6 ay düzenli kontrole gittik ama artık gerek yok diye gitmiyorum doktorumuzda 9. Aya kadar gelmenize gerek yok demişti.