BademsMam benim bildiğim kadarıyla kan ilacı yaşına girene kadar kullanılması gereken bir takviye. Mesela daha bir kaç gün önce doktorumuza yazdım. Oğlumun kan ilacının az kaldığını bir ilaç önermesini istedim. Kafama göre eczaneden gidip almak istemedim. Oğlum 11 aylık. Doktorumuz sen elindekini kullan. 12 aylıkken kontrole geldiğinizde tahlillere göre veririz dedi.