Minikfarecik o mamayı benim arkadaşım da kullanıyordu bebeği çok kusuyordu hatta bir gün yatarken o kadar kusmuş ki bebeği boğulma tehlikesi atlatmış hastaneye götürdüler doktor bir iki gün yoğun bakım kuvözünde gözlem altında tuttu sanırım içinde yüksek oranda balık yağı varmış o bebeklerin midesini bulandırıp kusturuyormuş öyle demişti arkadaşım ben aptamil kullanıyorum