Kızlar 1,5 aylık oğlum kaka yaparken çok zorlanıyo cok ıkınıyo aglıyor kıp kırmızı oluyor ıkınırken baya uzun sürüyo kaka yapması ama yaptıgında da katı degil kakası normal.acaba niye bu kadar zorlanıyor bilen var mı? Cogu zaman da emerken kaka yapıyor o zaman da ıkınıyor ama en azından normale göre daha kolay yapıyor sebebi nedir