Hazalperi ben 2 ay öyle emzirdim. Zordu ama başka çare yoktu, emme refleksi zayıftı. Ara ara teklif edin. Biz önce sol göğüste bıraktık birkaç hafta sonra ikisinde de kendi emmeye başladı. En sakin olduğu zamanda, çok aç değilken, zorlamadan teklif edin ara sıra. Yakında düzelir inşallah