Aylisaylin 40 dan sonra ben hiç saate bakmadan emzirdim çok sık emzirdim ne zaman isterse emziriyordum hala da öyleyiz oğlum 5 aylık gündüzleri iyi beslenmesini sağlıyorum geceleride hep kendisi uyanırdı 1.5 2 saate öyle emdirirdim şimdi 4 5 saate uyanıyor geceleri 1 yada 2 kez kalkar öyle emdiririm ama kilo alımı iyiyse sıkıntısı yoksa uyuyorsa uyandırmayın derim geceleri ama gündüzleri çok iyi beslensin beslensinki geceleri rahat uyusun