Arkadaşlar merhaba bebeğim 6. Ayına girdi. İlk doğduğu günden beri “güvenli bağ” bağlamında her ağladığında mızmızlandığında hep kucağıma aldım. Emzırme suremız uzun olduğu için hep kucağımda oldu, ama şuan öyle bir hal aldı ki açta değil altıda temiz( artık oyun halısı ,renkli şeyler, oyuncaklar ilgisini çekiyor canı istediğinde vakit geçirebiliyor) ama çok alışkanlık yaptı (bu cumleyıde sevmıyorum) yere bıraktığım an hemen ağlıyor kucağıma almamı istiyor şimdi kucağa almasına hadi neyse işi gücü herşeyı bıraktım aldım lakin öyle kucağımda da durmuyor habire gezdir dolaştır tüm odaları 😄 bana mısın demiyor ? İndireyım basıyor yaygarayı,hiçbirşeye elimi süremez oldum.nasıl bir yol izlemeliyim anneler bu kucak olayını ağlatmadan nasıl çözebilirim siz neler yaptınız? Birlikte oynamayıda reddediyor anca gezelim görelim 🤯 şiştim artık evi tavaf etmekten bekliyorum çözüm önerilerinizi sevgili anneler