hirazls ben oğluma woolnat uyku tulumu almıştım 1-2 yaş.Tek katlı kolsuz (20-28 dereceye uygun).Şuan 25 aylık, bu kış da giyer kardeşine kalır. Boyu 100cm, 14 kg oğlum.Tulum baya geniş kalıpmış çok rahat oluyor.Oğluma büyük yaş alıcam 3-4 almam belki 5-6 alırım, indirimlerde yakalarsam bakalım.Bizim ev 24 den aşağı düşmüyor ara kat bi de cephesi korunaklı.Bazen köye de gittiğimiz oluyor.Ne üşüttü ne terledi.İçine bi uzun kollu zıbın tayt giydiriyorum.Bahar zamanı altına tayt da giydirmiyorum.
Yaşadığınız il iklim,evin derecesi vs bunları göz önünde bulundurun tulum alırken.