Hacerr Kızım 2 ay 19 günlük emerken bırakıo tekrar alıo 1 dakika emıo tekrar bırakıyor sebebi ne olabilir acaba gazı da olmuo bir de bı günde yaptıgı çiş mı margarin ağırlığında olmalı
Anneyimmben Hacerr canım artık etrafını fark etmeye basladıysa oyle emmesi normaldir evet 24 saatte toplamı margarin kadar olmalı
Hacerr Anneyimmben belkı de cunkı emerken bırakıp bana bakıo gülüyor sonra tekrar emmek ıstıo acaba tok mu o yüzden mı boyke dıorum