miyasekaya Bebeğim 5 aylık aslında sütüm yetiyor ama bazı özel sebeplerden dolayı bir süre mama kullanmam gerek sizce hangisini kullanmalıyım hiç mama kullanmadım bu ikisi dışında kilo aldıran kabız yapmayan mama öneriside alabilirim
Elifmoms miyasekaya evolvia bilmiyorum da bebelac gold kullandık 2 ay boyunca kızım hiç kilo almadı kabız da yapmadı ama bazılarına yarıyor deneyebilirsiniz. Yaklaşık 7 aydır sma optpro kullanıyoruz cok memnunum hem kilo alımı iyi hemde kabız vs yapmıyor tavsiye ederim.
fatma12_ benim oğlum 2 buçuk yaşında hep bebelac gold kullandım çok iyi kilo aldırıyo kabızlık her mama yapar bence beblac gold en iyisi