6aylık bebeğim bezi eline almış o arada üstünü giydiriyordum , tozlardan döküldügünü görmedim zaten küçücükler , bezi elinden alınca o taneleri gördüm ama endişeliyim acaba emmiş midir yutmuş mudur agzında bişey yoktu ama gözüne gelmiş alırken fark ettim göz yası değince şişmiş ya yuttuysa o tozlardan ? Basına gelen var mı nolur beni aydınlatsın